Eğitimin Amacı
- Bu eğitimin amacı yazılım geliştirme sürecinde karşılaşılan problemler büyümeden bunları yönetebilmenizi sağlamaktır. Bunun için kişilerin bulacağı çözümlere kilitlenmeden ve bireysel beceriye esir olmadan kod geliştirmeye odaklanır. Ayrıca kodlama dillerinden bağımsız olarak hızlı çözümler geliştirmenize katkıda bulunur.
Eğitimin İçeriği
- Nesne Yönelimli Programlama
- Interface ve Abstract kavramlarına derinlemesine bakış
- Tasarım Prensipleri
- Tasarım Şablonlarına genel bakış
- Oluşturucu Tasarım Şablonları
Factory, Abstract Factory, Singleton, Builder, Prototype
- Yapısal Tasarım Şablonları
Adapter, Bridge, Facade, Composite, Decorator, Proxy, Flyweight
- Davranışsal Tasarım Şablonları
Command, Iterator, Memento, State, Observer, Strategy, Chain Of Responsibility, Mediator, Visitor, Template
- Anti Patterns
Eğitime Kimler Katılabilir?
- Yazılım geliştirme ekiplerinin yöneticileri,
- Yazılım analiz ve tasarım süreçlerinde görev alan ekip üyeleri
- Yazılım test süreçlerinde görev alan test mühendisleri
- Nesne temelli programlama dillerinden bir tanesine (C#, C++ (C Plus Plus), Java vb.) hakim olan kod geliştiriciler.
Eğitim Süresi ve Modeli
- Eğitim süresi 24 ders saatidir.
- Genel katılıma açık sınıf eğitimi / Kurumlara özel kurumsal eğitimler şeklinde düzenlenmektedir.
- Genel Katılıma Açık Sınıf Eğitimlerinde hafta içi 19:00/22:00 arasında hafta sonu ise 09:00/18:30 saatleri arasında
- Kurumsal Eğitimlerde ise kurumun taleplerine uygun gün ve saatlerde ders planlaması yapılmaktadır.